Thursday, March 4, 2010

愿望

脑袋已经对她的感觉慢慢放下了
现在的我听着很舒服的音乐写部落格
也就是你所听着的纯音乐
心情很舒服 很轻松
最近新年聚会
看到她比以前有点不同了
就是有一点感觉
我开始对一位女生产生好感了
很羡慕 很喜欢跟她聊天的过程
最经我们一直都在传简讯
她外表看起来很斯文 很平静
而我那么好动的男生
不知道对她来说又是怎样呢?
我真的很想慢慢的往前发展
真的要时间
今天她被我约出来吃午餐
发现她很美
在吃饭当中
我不敢什么去看她
我们都很开朗的谈天
过后她上课时间要到了
她本来还说要坐的士
最后我还是接送她上学
因为她的人
我还不是十分了解
现在的心情就好像在和她交心一样
很想在她身边围护她一样
但是就还没有到达那地步
我们传简讯以要一个星期了
就是还没有那胆量去打电话给她
天啊。。很久没追求女生了
回复这种情况
我真的很紧张

相信自己
愿可以成功

11 comments:

  1. yohoo~~ is good news!!!^^ aiyo~~ still need me teach u mie???hahahhaha

    ReplyDelete
  2. wan la.....u with ur bf 6 years le....wan learn from u d...
    Maggie, thanks ur support car to me...and afternoon i went to petrol station added RM 10 petrol alr...haha...

    ReplyDelete
  3. Dude, you're about to enter a new stage of life again XD

    You have all my best wishes :)

    Good luck brother!

    ReplyDelete
  4. Finally i get confirm le....but haven start yet
    Lenny:tat gal u knew d.....haha, when u know the gal, u will very surprise about her...
    Hogan: u too...wish you all the best too....bro

    ReplyDelete
  5. cousin ..try your best..belum try belum tahu.. just do it ! :D Loi Chuan :X

    ReplyDelete
  6. all the best ya... ^^ jennifer

    ReplyDelete
  7. hehe... just wanna let you know... your ah hia support you here =).. I know you're a great person to be hooked in a relationship.. im sure she'll appreciate you sooner or later.. add oil ^^

    your ah hia,
    zotlai

    ReplyDelete
  8. Ffffuuuullllllllllllllllllllyyyy support you my bro! Erm.. That facebook chatting log.. Just for fun la... Hahaha... Add oil man..



    Gin

    ReplyDelete